فیش حقوقی | نماینده رسمی ایران کد و GS1
فیش حقوقی | نماینده رسمی ایران کد و GS1

فیش حقوقی

راه اندزای سامانه اختصاصی فیش حقوقی اینترنتی برای کلیه کارکنان شرکت حداکثر در سه روز کاری با صد در صد سود آوری

 

افزایش 40 درصد بهره وری با راه اندازی فیش حقوق آنلاین:

سود صددرصدی!!!
1) با توجه به کاهش حداکثری کاغذ و پرینت، حداکثر ظرف یکسال، این مبلغ صرفه جویی خواهد شد و از سال بعد به عنوان سود شرکت خواهد بود.
2) موجب افزایش رضایتمندی کارکنان و افزایش بهره وری خواهد شد.
3) پرستیژ و کلاس کاری شرکت را در ذهن کارکنان و مشتریان افزایش داده که از الزامات برندینگ است.
4) مراجعات به واحدهای مالی واداری را کاهش داده و نیاز به نیروی انسانی مازاد را در بخش اداری یا مالی از بین خواهد برد.

لطفا جهت سفارش سامانه فیش حقوقی با شماره 02128421838 داخلی 918 تماس بگیرید.

شماره همراه کارشناس فروش ( مهندس موسوی ):

 

09128501828

 

لطفا در ساعات غیر کاری، از طریق واتساپ پیام ارسال کنید:

https://wa.me/989372256765

  درخواست خرید سامانه فیش حقوقی اینترنتی

مقدمه

نرم افزارهای حقوق و دستمزد، از جمله پر کاربردترین نرم افزارهای اتوماسیون مالی در شرکت ها و سازمانهاست. نرم افزارهای حقوق و دستمزد غیر از محاسبات مالی نیاز فیش های حقوق و دستمزد را نیز تولید و بصورت فایل های قابل پرینت ارائه می کنند. تهیه پرینت و تحویل آن به کارکنان در شرکت ها موجب افزایش هزینه های اداری و مصرفی خواهد شد. لذا نرم افزار فیش حقوقی اینترنتی، از این هزینه ها پیشگیری کرده و دسترسی کارکنان و مدیران را به فیش حقوق و دستمزد تسهیل می کند.

کلمات کلیدی: سامانه فیش حقوق، سامانه فیش حقوقی اینترنتی، نرم افزار فیش حقوق اینترنتی، سامانه نرم افزاری فیش حقوقی، سامانه اینترنتی حقوق و دستمزد، مشاهده فیش حقوقی اینترنتی، طراحی سامانه فیش حقوقی، طراحی نرم افزار فیش حقوقی اینترنتی، طراحی فیش حقوقی اینترنتی، سامانه فیش حقوقی تحت وب، نرم افزار فیش حقوقی تحت وب، سامانه فیش حقوقی تحت اینترنت

 

 
·         معرفی کلی سامانه فیش حقوقی
 
مشاهده ویدئوی معرفی در وبسایت جدید شرکت

از طریق این سامانه می توانید فیش حقوقی کارمندان خود را به صورت الکترونیکی صادر نمائید و این سامانه به صورت تحت وب بوده و کارمندان می توانند با مراجعه به وب سایت و وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور فیش حقوقی هر ماه خود را مشاهده و دریافت نمایند، همچنین در این سامانه کارمندان می توانند فیش حقوقی ماه های گذشته را نیز مشاهده کنند.

این سامانه یک بخش مدیریتی دارد که مدیر سیستم می تواند وارد آن شود و فیش حقوقی ها هر ماه را در آن ثبت نماید و همچنین فیش حقوقی های ماه های گذشته را حذف کند و همچنین رمز ورود هر یک کارکنان را در صورت نیاز از این قسمت تغییر دهد.

در ادامه راهنمای درج اطلاعات در سامانه فیش حقوقی را تشریح خواهیم کرد.

مراحلی که توسط واحد مالی فقط در اولین ارسال باید انجام شود تا تنظیمات سامانه فیش حقوقی بدرستی صورت گیرد:

1) یک خروجی کامل از نرم افزار حقوق و دستمزد بصورت یک فایل اکسل* سطری و ستونی بسازید بطوریکه تمام ستونهایی که ممکن است برای هر یک از کارکنان نمایش داده شود در آن وجود داشته باشید. در صورتیکه واحدهای متفاوتی دارید و برخی ستون ها در فیش کارکنان برخی واحدها نباید نمایش داده شود، مقدار صفر را در آن ستون برای آن کارکنان درج کنید.

2) از طریق راهنمای مربوطه، شکل نمایش ستونها را از حالت حرفی به عددی تغییر دهید:

نمایش عدد ستونها

برای نمایش عدد ستونها:
از  FILE گزینه Options بعد گزینه Formula را کلیک کرده و بعد R1C1 reference style تیک بزنید.

3) با توجه به فیش حقوقی که تا کنون صادر می کردید؛ که به طور معمول حاوی 4 ستون شامل کارکردها، حقوق و مزایا، کسورات و در نهایت وام ها است، شماره ستونها را به ترتیب در مقابل هر عنوان بصورت یک فایل متنی آماده کنید. مثال:


karkerd =3,4,5,6,7,21,25,26,52
mazaya = 8,9,10,11,12,13,22,23,24,27,53,71,72,74,75,76,77,78,79,80,88,89,90
kosurat =16,17,30,32,56,65,70,81,82,83,91,92,93
vam = 94,95,96,97,98,99

4) یک فایل اکسل* اطلاعات کارکنان که شامل ستون های شماره پرسنلی، نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام کاربری و کلمه عبور است، مطابق فایل نمونه ایجاد کنید. این فایل فقط برای هر کارمند یکبار باید تکمیل و ارسال شود و از درج مجدد کارکنان قبلی در فایل های جدیدی که حاوی اطلاعات کارکنان جدید است، جداً خودداری نمایید.

5) فایل اکسل* مراحل 1 و 4 و فایل متنی مرحله 3 و یک نسخه از فیش حقوقی فعلی شرکت را با فرمت PDF به شماره 09391840610 واتساپ کنید تا مراحل نصب آغاز شود.

6) درصورتیکه هم اکنون وبسایت فعال دارید، جهت ایجاد فضای کاملاً امن و اختصاصی سامانه فیش حقوقی، یک A Record روی سابدامین مورد نظرتان روی آی پی xxx.xxx.xxx.xxx تعریف و نام دامنه انتخابی را ارسال کنید. آی پی xxx.xxx.xxx.xxx پس از واریز وجه به شما اعلام خواهد شد.
مثال:
A Record    fish.yourdomain.com    xxx.xxx.xxx.xxx

درصورتیکه وبسایت ندارید یا وبسایت شما فعال نیست، به کارشناس فنی شرکت اعلام کنید تا نام دامنه اختصاصی خریداری شده و فضای میزبانی رایگان در اختیار شما قرار گیرد. ضمنا سامانه فیش حقوقی بر روی یک سیستم مدیریت محتوای حرفه ای ایجاد شده است که امکان ایجاد یک وبسایت با کیفیت را به شما ارائه می دهد.

* : فایل های اکسل فیش حقوقی یا اطلاعات کارکنان نباید حاوی فرمول باشد لذا از طریق راهنماهای ذیل فرمول ها و فرمت های تاریخ و زمان را به شکل متنی تبدیل کنید.

برای تبدیل فرمول به متن:

همه ستونها انتخاب و Ctrl + C یعنی کپی انجام شود. بعد ALT + esv  یعنی کلید Alt را نگهدارید و e بعد s و بعد v را پشت سرهم بزنید. از صفحه ای که ظاهر می شود only data یا values را انتخاب کنید و Enter بزنید یا کلید تایید را کلیک کنید.

برای تبدیل فرمت تاریخ به متن:
این فرمول را در ستونی جدید وارد کنید:
=TEXT(I,"HH:MM")
که I ستونی است که می خواهید مقدارش را اصلاح کنید. سپس این ستون را کپی کرده و به جای ستون قبلی بچسبانید (paste کنید).

**در صورتیکه در انجام هریک از مراحل فوق با مشکلی رو برو شدید کافیست از شماره 09391840610 در واتساپ درخواست پشتیبانی کنید. خط پشتیبان در تمام ساعات پاسخگوی پیام ها خواهد بود.

 

راهنمای متنی نسخه های قدیمی برای  مشتریانی که نسخه های قبلی را بروزرسانی نکرده اند:

بخش اول ورود به بخش مدیریت سامانه فیش حقوقی

 

 برای ورود به بخش مدیریتی سامانه فیش حقوقی آدرس سامانه را در مرورگر خود وارد نماید و درانتهای آن کلمه /enterance را وارد کنید تا همانند تصویر 1-1 وارد بخش وارد کردن نام کاربری و رمز عبور شوید.

تصویر 1-1: ورود به سامانه

 که در این صفحه بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد صفحه جدیدی مانند تصویر 2-1 می شوید و در این صفحه برای رفتن به بخش مدیریت محتوا روی آیکون مدیریت محتوا در وسط صفحه کلیک نماید.

 

تصویر 2-1 کنترل پنل سامانه

بعد از ورود به بخش مدیریت محتوا مانند تصویر 3-1 از سمت راست صفحه با کلیک روی علامت بعلاوه که با آدرس سامانه مشخص گردیده است ساختار درختی باز می شود و در این ساختار به نام صفحه فیش حقوقی را پیدا کنید یا نام صفحه را در پایین همین کادر وارد نماید تا آن صفحه را بیابید و بعد از پیدا کردن صفحه روی نام آن کلیک کنید تا عنوان آن در بالای کادر سمت راست قرار گیرد.( این سامانه ای که به عنوان مثال توضیح داده میشود متعلق به یکی از مشتریان شرکت رسا(سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خراسان شمالی) می باشد.

تصویر 3-1

بعد از انتخاب نام صفحه فیش حقوقی عنوان آن در بالای کادر ساختار درختی مشاهده می شود که با کلیک روی آن مانند تصویر 4-1 تنظیمات آن در وسط صفحه و سمت چپ صفحه نمایان می شود.


تصویر 4-1
در تصویر 4-1 در کادر سمت چپ روی گزینه ماژول کلیک نماید تا تنظیمات فیش حقوقی در وسط صفحه مانند تصویر 5-1 مشاهده شود.
تصویر 5-1

 در این صفحه روی آیکون تنظیمات کلیک کنید تا مانند صفحه 6-1 تنظیمات فیش حقوقی باز شود.

تصویر 6-1

همانطور که در تصویر 6-1 مشاهده می شود در وسط صفحه چهار زبانه برای برای تنظیم فیش حقوقی وجود دارد.

1-زبانه درج فیش حقوقی

در این زبانه شما در کادر نام فایل ، نام فیش حقوقی را وارد می کنید و در صورت نیاز در کادر توضیحات نیز متنی را وارد می کنید و همچنین در کادر تاریخ، تاریخ فیش را باید مشخص نماید و یک کادر مهم در این زبانه کادر جدا کننده داده می باشد در این کادر شما باید کاراکتر جدا کننده ای که در هنگام ایجاد فایل اکسلی که اطلاعات حقوق کارکنان درآن قرار دارد و با خروجی CSV ان فایل را ذخیره می کنیم که در هنگام ذخیره مشخص می کنیم که فیلد های فایل با چه کاراکتری از هم جدا شده اند و آن کاراکتر را در این کادر جدا کننده داده ها، وارد می کنیم . حال باید در کادر فایل فایل CSV که شامل اطلاعات حقوق کارکنان است را با کلیک روی دکمه Browse انتخاب کنید و در آخر روی گزینه درج کلیک نماید. تا فیش حقوقی جدید در سمت راست این زبانه نمایان شود حال فیش حقوقی درج شده است . لازم به ذکر است که این فایل شامل مبالغ فیش حقوقی برای هر ماه است که به صورت جداگانه می توانیم هر ماه از طریق فایل CSV به سامانه ارسال کنیم.

2-زبانه درج اطلاعات کارکنان

 در این زبانه نیز که در تصویر 7-1 مشاهده می کنید درج اطلاعات مانند زبانه قبلی می باشد با این تفاوت که اطلاعات ثابت کارکنان مانند نام ،نام خانوادگی، نام کاربری، رمز عبور و... در قالب یک فایل CSV در سامانه درج و این کار برای یک بار انجام می شود و در صورت نیاز به تغییر اطلاعات فایل CSV را تغییر داده و دوباره در سامانه و در این زبانه درج می کنیم.

تصویر 7-1
 3-زبانه تغییر کلمه عبور کارکنان

در این زبانه همانند تصویر 8-1 مدیر سیستم در صورت نیاز کلمه عبور کارکنان را تغییر می دهد.

تصویر 8-1
با کلیک روی زبانه بازگشت شما به صفحه اصلی بر می گردید.
 
 
بخش ورود کارکنان به سامانه فیش حقوقی

 این بخش برای کارکنان سازمان یا اداره شما می باشد که برای دیدن فیش حقوقی آدرس سامانه را در مرورگر اینترنت خود وارد نمائید که من در اینجا به عنوان مثال آدرس سامانه یکی از مشتریان را وارد میکنم که در تصویر 9-1 مشاهده می کنید.

تصویر 9-1

همان طور که در تصویر 9-1 مشاهده می کنید سامانه فیش حقوقی به عنوان بخشی از سایت سازمان میراث فرهنگی واقع شده است که می تواند به صورت جدا نیز به عنوان یک سامانه مستقل در یک زیر دامنه، سایت اصلی سازمان قرار گیرد.

هر شخص برای ورود به بخش فیش حقوقی خود باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کند و روی دکمه نمایش فیش کلیک نماید که در تصویر 9-1 مشاهده می کنید.

بعد از کلیک روی دکمه نمایش فیش مانند تصویر 10-1 صفحه ای نمایش داده می شود.

10-1

در تصویر 10-1 با کلیک روی گزینه مشاهده فیش، صفحه مانند تصویر 11- 1باز می شود و عنوان فیش حقوقی هر ماه همراه با تاریخ آن مشاهده می شود.

تصویر 11-1
 

در تصویر 11- 1 با کلیک رو عنوان هر دوره فیش حقوقی صفحه ای مانند تصویر 12-1 باز می شود و می توانید فیش حقوقی خود را مشاهده نمایید. 

در تصویر 10-1 با کلیک روی گزینه تغییر کلمه عبور می توانید کلمه عبور خود را تغییر دهید که در تصویر 13-1 مشاهده می کنید.

 
تصویر 13-1
 

در آخر با کلیک روی گزینه خروج در تصویر 10-1 از سامانه فیش حقوقی خارج می شود.


نکات بسیار مهم ؛ قابل توجه متقاضیان شناسه خدمت و انواع شناسه کالا (GTIN، GS1، GLN، ایران کد و ... )

جهت دریافت شناسه اختــصاصی خدمت (موضوع الزامات صدور صورتحساب الکترونیکی مالیاتی) و یا انواع شناسه  کالا از خدمات رایگان کارگزاری رسمی استفاده کنید؛ چه شما به صورت مستقیم و بدون کمک مشاور کارگزاری اقدام کرده [و فرایند نسبتاً پیچیده و زمانبر صدور شناسه ها را انجام دهید] و چه اینکه این خدمات را به کارگزاری رسمی واگذار کنید، هزینه شما یکسان است و شما هزینه کمتر یا بیشتری پرداخت نمی کنید. زیرا کارگزاری از انجام خدمات به شما بر اساس قرارداد منعقده، از دولت حقوق دریافت کرده و هیچ وجهی را از متقاضیان دریافت نمی کند.

  درساعات غیراداری: درخواست مشاوره رایگان

  درساعات اداری: شماره های تماس مستقیم کارشناسان


 نظرات

1399/11/07 / پاسخ

سلام آدرس فیش حقوقی آزما اسپادانا رو میخوام


1399/11/07 / پاسخ

سلام خدمات فیش حقوقی شما در شرکت ما انجام نمی شود.


ارسال نظر

کسب و کارتان را بهبود دهید، ما تا پایان کار همراه شما هستیم.