جهت
دریافت شناسه اختــصاصی خدمت (موضوع الزامات صدور صورتحساب
الکترونیکی مالیاتی) و
یا انواع شناسه کالا از خدماترایگان کارگزاری
رسمی استفاده کنید؛ چه شما به صورت مستقیم و بدون کمک مشاور کارگزاری اقدام
کرده[و فرایند
نسبتاً پیچیده و زمانبر صدور شناسه ها را انجام دهید] و چه اینکه این خدمات
را به کارگزاری رسمی واگذار کنید، هزینه شما یکسان است و شما هزینه کمتر یا
بیشتری پرداخت نمی کنید. زیرا کارگزاری از انجام خدمات به
شما بر
اساس قرارداد منعقده، از دولت حقوق
دریافت کرده و هیچ وجهی را از متقاضیان دریافت نمی
کند.
با
توجه به تغییرات جدید در صدور شناسه های کالا و شناسه خدمت و اینکه
سامانه صدور کد ملی کالا و خدمات از سامانه صدور کدهای G S1 بطور کامل
جدا شده است، لطفا قبل از هر اقدامی از طریق شماره های تماس یا شبکه های
اجتماعی با کارشناسان ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. در
صورتیکه بدون دریافت اطلاعات کافی در سامانه ها ثبت نام حتی اولیه داشته باشید،
امکان ارائه پشتیبانی و خدمات رایگان ما به عنوان کارگزاری رسمی میسر نبوده و
و هر گونه مشکلات و عدم انطباق کدها قابل برگشت نمی باشد.
از
آنجا که کلیه خدمات بصورت تمام الکترونیک و غیر متمرکز از طریق سامانه های رسمی تحت
وب و شبکه های اجتماعی انجام می شود، نیاز به هیچگونه مراجعه حضوری ندارد و
مراجعه حضوری فقط فرایند را کند کرده و باعث به تأخیر افتادن دریافت خدمات خواهد
شد.
با
توجه به اینکه کلیه فرایندها باید به تأیید سازمان مرکزی در وزارت صمت برسد، مدت
زمان انتظار کاملاً به تعداد درخواست های در نوبت رسیدگی دارد و هرچه به انتهای
ملهت های قانونی نزدیک می شویم، حجم درخواست ها بیشتر خواهد شد. پس پیشنهاد می کنیم
در اولین فرصت اقدام کنید تا مشمول جرائم مربوطه نشوید.
مدارک
ضروری، همان مدارک شناسایی شماست؛ یعنی کارت ملی و اگر بصورت شرکتی ثبت نام می
کنید، آگهی تأسیــس و آخرین تغییرات شــرکت هم لازم است. بقیه مدارک ضروری
نیست. ضمن اینکه کلیه خدمات کارگزار رسمی بصورت کاملا رایگان انجام می
شود.
پاسخ
به این سئوال که چه نوع از شناسه ها را باید دریافت کنید کمی پیچیده است. لذا با
توجه به تغییرات جدید ایجاد شده در سامانه های دولتی قبل از هر اقدامی با شماره های
کارشناسان شرکت تماس گرفته و مشاوره کامل دریافت کنید.
ارسال نظر