صفحه اصليتماس بامانقشه سايتنسخه موبایل
  
  
 

نرم افزار

ثبت نام ،ثبت سوابق ،سامانه آموزش کارکنان ،سوابق آموزشي کارکنان ،سامانه آموزشي ،نرم افزار ،سامانه ثبت سوابق آموزشی (سبازش) پايگاه اطلاع رساني شركت فناوري اطلاعات رسا , توليد سامانه هاي الكترونيكي , سامانه اتوماسيون , سامانه اتوماسيون اداري , اتوماسيون اداري

    RSS2.0
چاپ   
سبازش (سامانه ثبت سوابق آموزشی)

این سامانه به صورت تحت وب برای ثبت سوابق آموزشی افراد به کار می رود، برای دیدن سامانه ابتدا آدرس آن را در مرورگر خود وارد نمایید تا مطابق تصویر 1-1 صفحه اول سامانه را مشاهده نمایید. در این صفحه شما گزینه هایی را مشاهده می کنید که شامل موارد زیر است:

1- ورود کاربران به کنترل پنل

2- اطلاعیه ها

3- ثبت سوابق آموزشی

 
تصویر 1-1: نمایی کلی سامانه
 

        1-1- ورود کاربران به سامانه

برای ورود به سامانه ثبت سوابق باید ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید برای این منظور روی دکمه ثبت سوابق آموزشی در پایین صفحه کلیک نمایید تا مطابق تصویر 2-1 صفحه ای باز شود در این صفحه اگر قبلا در سامانه ثبت نام کرده باشید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه می شوید.

تصویر 2-1 : ورود کاربران
 
 ثبت نام جدید
    اما اگر بخواهید در سامانه ثبت نام نمایید روی گزینه ثبت نام جدید کلیک نمایید تا مطابق تصویر 3-1 صفحه ای باز شود در این صفحه باید اطلاعات درخواستی را وارد نمایید و بر روی دکمه ثبت و گام بعد کلیک کنید.( تصویر 3-1 نمونه ای از اطلاعات پر شده در این مرحله می باشد). این مرحه از ثبت نام، مرحله اطلاعات کاربر می باشد و پر کردن همه گزینه ضروری نیست.
 
 
 

تصویر 3-1: مرحله اول ثبت نام

بعد از کلیک روی دکمه ثبت و گام بعد، مر حله ثبت سوابق آموزشی باز می شود در این مرحله نیز مانند تصویر 4-1 اطلاعات در خواستی را وارد نمایید سپس روی گزینه ثبت و گام بعد کلیک کنید تا اطلاعات سوابق آموزشی ثبت شود.

 
 
تصویر 4-1: ثبت سوابق آموزشی
 

هر کاربری می تواند چندین دوره آموزشی را ثبت نمایید که بعد از ثبت یک دوره فیلد های ثبت خالی می شود و می توانید اطلاعات دوره جدید را وارد نمایید. (در تصویر 5-1 یک نمونه از اطلاعات ثبت شده که در جدول وارد شده است را مشاهده می کنید. در جدولی که اطلاعات ثبت شده است با کلیک روی گزینه ویرایش، می توانید اطلاعات را ویرایش نمایید و یا با کلیک روی گزینه حذف اطلاعات را حذف کنید).

تصویر 5-1
 

در مرحله ثبت سوابق آموزش می توانید با کلیک روی گزینه مرحله قبل، به مرحله قبل رفته و اطلاعات کاربری، را ویرایش نمایید و با کلیک روی گزینه گام بعد می توانید مراحل ثبت نام را به پایان برسانید. با کلیک روی گزینه گام بعد صفحه ای مطابق تصویر 6-1 باز می شود و در این صفحه رمز عبور و نام کاربری به شما می دهد که می توانید با آنها دوبار وارد حساب کاربری خود شوید و در صورت نیاز تغییرات خود را اعمال نمایید.

تصویر 6-1: مرحله آخر
    

بعد از ثبت اطلاعات، با نام کاربری و رمز عبوری که در مرحله آخر از سامانه دریافت کرده اید می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و تغییرات دلخواه را انجام دهید. بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور صفحه ای مطابق تصویر 7-1 باز می شود که با کلیک روی گزینه ثبت دوره های آموزشی جدید، وارد مراحل ثبت نام می شوید و با کلیک روی گزینه خروج از سامانه از حساب خود خارج می شوید.

تصویر 7-1

       با کلیک روی گزینه اطلاعیه ها صفحه ای مطابق تصویر 8-1 باز می شود و میتوانید اطلاعیه هایی را که روی سامانه قرارگرفته اند مشاهده نمایید.

تصویر 8-1: اطلاعیه ها
 
 


- گذاشتن اطلاعیه جدید
برای گذاشتن اطلاعیه های جدید باید وارد کنترل پنل شود و بعد از ورود به کنترل پنل به قسمت مدیریت محتوا بروید برای رفتن به این قسمت مطابق تصویر 9- 1 بر روی آیکون آن در وسط صفحه کلیک نمائید یا از منوی عملیات سامانه گزینه مدیریت محتوا را کلیک نمائید تا پنجره ای مطابق تصویر 10-1 باز شود.



تصویر 9-1

 
تصویر 10-1 : مدیریت محتوا

با توجه به تصویر 10-1 از ساختار درختی سمت راست صفحه روی عنوان صفحه که اطلاعیه است کلیک نمائید سپس عنوان صفحه در بالای قسمت ساختار درختی دیده می شود حال با کلیک روی عنوان صفحه در سمت چپ صفحه گزینه هایی مطابق تصویر 11-1 مشاهده می شود.


تصویر 11-1
 
در تصویر 11-1 با کلیک روی گزینه محتوا در وسط صفحه قسمتی باز می شود و می توانید اطلاعیه های قبلی را مشاهده نمائید  و با کلیک روی آیکون ویرایش که به صورت یک مداد مشخص شده است صفحه ای مطابق تصویر 12-1 باز می شود که محیطی مانند محیط word دارد و می توانید متن اطلاعیه قبلی را ویرایش نمائید یا متن اطلاعیه جدید را وارد کنید  و سپس روی دکمه بروز رسانی کلیک نمائید تا ویرایشات ذخیر شود.


تصویر 12-1
اگر به سامانه ثبت سوابق برگردید و صفحه را بروز رسانی کنید ویرایشات انجام شده دیده می شود.

همچنین می توانید در صفحه اطلاعیه فایل، پیوند ، تصویر، فایل چند رسانه ای قرار دهید برای این کار از قسمت سمت چپ صفحه اطلاعیه مطابق تصویر 11-1 با کلیک روی گزینه فایل می توانید فایل مود نظر را در صفحه اطلاعیه ها آپلود کنید و با کلیک روی گزینه پیوند می توانید لینک سایت های مرتبط را  در این صفحه قرار دهید و همچنین با کلیک روی گزینه تصاویر، تصاویر مورد نیاز را در این صفحه قرار دهید.

با کلیک روی این گزینه صفحه ای مطابق تصویر 13-1 باز می شود و افرادی که نام کاربری و رمز عبور دارند می توانند به کنترل پنل دسترسی پیدا کنند و اطلاعات ثبت شده را مشاهده نمایند. . که معمولا مدیر سازمان به کنترل پنل دسترسی دارد و می تواند اطلاعات را مشاهده کنند.

تصویر 13-1: ورود به کنترل پنل

بعد از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور مطابق تصویر 14-1 وارد صفحه ای می شوید و در این اینجا با کلیک روی گزینه ورود به کنترل پنل، مطابق تصویر 15-1 وارد کنترل پنل می شوید.

تصویر 14-1
 
تصویر 15-1
                                                                                                                                                                    

بعد از ورود به کنترل پنل با رفتن به قسمت کارتابل می توانید اطلاعات کاربرانی که سوابق خود را در سامانه ثبت سوابق وارد کرده اند به صورت نامه ای که به کارتابل می آید برای ورود به کارتابل در تصویر 15-1 روی آیکون اتوماسیون اداری در وسط صفحه کلیک نمائید یا از منوی عملیات سامانه روی گزینه کارتابل کلیک کنید تا  مطابق تصویر 16-1  کارتابل باز شود تا بتوانید در قسمت نامه های وارده، سوابق کاربران را ببینید.

تصویر 16-1

در قسمت نامه های وارده در صورت نیاز می توانید با کلیک روی آیکون ویرایش، فرم ویرایش اطلاعات باز می شود و اطلاعات مورد نظر را میتوانید ویرایش نمائید یا با کلیک روی آیکون حذف نامه مورد نظر را حذف کنید و همچنین می توانید با کلیک روی آیکون انتقال ناه را به کارتابل دیگری انتقال دهید.

همان طور که در تصویر 16-1 مشاهده می کنید با کلیک روی عنوان هر نامه اطلاعات کاربر دیده می شود.

حال اگر بخواهید ببینید که فرم دیگری با این نامه ارتباط دارد مطابق تصویر 17-1 روی گزینه ارتباط فرم کلیک کنید و در پایین صفحه روی عنوان آن فرم کلیک نمائید که در اینجا به نام سوابق آموزشی است تا فرم مورد نظر در پنجره جدید دیده شود و درصورتی که فرم قبلا در مراحل ثبت سوابق پر نشده باشد پنجره ای باز می شود و می توانید اطلاعات لازم را در این فرم وارد نمائید.


تصویر 17-1

در این قسمت می توانیم از فرم های مورد نظر گزارش دلخواه را تهیه نمائیم برای وارد شده به گزارش ساز بعد از ورود به کنترل پنل از منوی مدیریت سامانه و زیر منوی فرم سامانه های ارتباطی گزینه گزارش ساز را کلیک نمائید تا مطابق تصویر 18-1 صفحه ای باز شود در این صفحه ابتدا از انتخاب فرم فرم مورد نظر را انتخاب نمائید و سپس ردیف های گزارش را با کلیک روی آیکون مشاهده در گزارش را مطابق نیاز انتخاب نمائید همچنین می توانید در گزارش خود شرط مشاهده اطلاعاتی خاص را تعیین کنید بدین منظور هر ردیفی که می خواستید برای آن شرط تعیین نمائید از کادر جلوی عنوان ردیف، شرط های لازم (=، < ، > و ...) را تعیین کنید و در صورتی که نیاز به بیش از یک شرط بود در کادر قبل از نام گزارش برای شرط های یکی مانده به آخرین شرط از کاراکتر«و» استفاده نمائید.

تصویر 18-1: گزراش ساز
برای مشاهده گزارش که درست کرده اید روی گزینه تهیه گزارش در تصویر 18-1 کلیک نمائید تا مطابق تصویر 19-1 صفحه ای باز شود که می توانید گزارش را مشاهده نمائید و درصورت نیاز آن را پرینت بگیرید همچنین در تصویر 18-1 می توانید گزارش که ایجاد کرده اید را با کلیک بر روی دکمه ذخیره ، ذخیره کنید تا در صورت نیاز بتوانید آن را بار گذاری نمائید.
 
 تصویر 18-1
 
 

 نظرات
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید.
تصویر امنیتی
    RSS2.0